Skämmit

Shaa!

Vatt i stan idag, med Minkan lilla min. :) Köpte lite kläder och så.

Skola imon, känns väll ganska okej.

Igår så träffa vi på min underbara föredetta Mentor i stan och jag å Amela skämde ut oss lite väl mycket.
Vi sitter i busen på helt plötsligt ser vi Katarina vår föredetta mentor gå på andra sidan gatan.
Amela i bussen  : Där e Katarina, kom vi hälsar.
Jag : Men måste vi?
Amela: JA klart vi måste,kom"
Jag : Ajaa
Amela ropar : Katarina
Jag:hon hör inte
Amela : A juste hon Hör ju dååligt
Jag:Ropa igen
Amela : ZERRRRIIINA!


AHHAHAHAHA FATTA VAD SKÄMMIT! hon skulle ropa Katarina å hon ropade MITT NAMN. å herre gud som vi skrattade.Men de skämmiaste deler vart nog när vi hade hälsat på henne och hon börja prata lite om att vi ba måste komma över till henne ta en fika och så. och hon frågade mig om jag hade mitttelefon nr kvar. å då skulle jag berätta vad som hade h'änt med den. (mamma tvättade den i tvättmaskinen)  Mamma tvättade den ii aaa..t...vv...vesmasini. haha, Å KATARINA hon höll emd fullständigt som om hon fattade. Vesmasina är tvättmaskin på bosniska. Äsh glömt de svenska språket verka de som. Skönt med Skola iafl!


/Go natt. nu ska föna håret lite snabbt, lägga mig å läsa min underbara bok och förhoppningsvis SOMNA! =)


måste bara lägga upp denna bilden på min söta föräldrar, Bilden e tagen i Croatien. HAHAH stackars lilla mamma , pappa fick lyfta upp henne på den vita muren för att hon skulle se längre ut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback