ajj!

Go'mon!
Här sitter jag färdig sminkad, i pyamas! mys... haha
Ska dra in till stan, har nämligen hittat en nyårsklänning som jag ba måste ha!Måste även kolla lite andra saker också..
Igår så var det en huvudvärksdag! fy in i helvet vad hon det gjorde!

Det är så att jag har löshås som sitter fast med silikon (vax)  har haft det sen typ 6 månader tillbaka, tyvärr så blevt det så att när en kompis gjorde det på mig, använde hon för mycket av mitt egna hår så det bildades klumpar av vax och hår tsm i hårbotten. Så jag tänkte att jag skulle beställa nytt hår vilket jag sedan gjorde och ta av det med klumparna, jag beställde även som remover av vaxet, så att det skulle bli lättare! Igår när jag fick hem håret och allt. tänkte jag Fan va kul! meeen sen när mamma började ta de vaxet, FYFAN! vad ont det gjorde, (gjorde mer ont  än då jag piercade tungan ) HON Drog som bara den. efter kanske 1 ½ timma, var allt borta och jag la i  inpackning för att mitt hår skulle återhämta sig. Men sen vart det dags! jag skulle sätta fast det nya håret igen. AJJJ SÄJJER JAG BARA... jag fick ta 2 alvedon så att smärtan skulle gå över!...Never again.!


bye.:)

Kommentarer
Lejla säger:

Clips funkar bättre... o mer praktiskt:)

2008-12-19 | 23:12:46
Bloggadress: http://lekki.blogg.se/
zeriina säger:

uhm, ne tycker inte jag, har haft clipps, å när de blåst har de liksom varit skämmit att clipsen skulle synas.. visst är de mer praktiskt, men vill man vara fin får man vara lida pin

2008-12-20 | 10:44:37
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/
Lejla säger:

Så kan det också vara.. fast det sliter ju mer på håret med riktig hårförlängning... Men det ser mer äkta ut det haru rätt i..

2008-12-25 | 14:43:52
Bloggadress: http://lekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback