Alvesta

Heeeej,
Ny duschad å färdig för å gå ner till Alvesta City åå spana in lite grejjs :)
har det helt underbart här, Kusinerna är bäääst å så träffar jag nytt folk varje dag, Jätte kul.. I lördags så var det turnering här och det var skit kul! Heja nästan ihjäl mej :).. Min kusiner, Elve,Elme,Elis spelade å sen några andra killar, åå dom va jätte duktiga, det fanns runt  10 lag, och de flesta spelade jätte bra. Meeen Mina kusiners lag, var bättre och Vann hela turneringen, Så stolt jag var :)
 Senare på kvällen drog vi till värnamo, på fest där, var himmla kul.. kännde igen lite människor, åå så.
 Dagarna går helt mirakalöst snabbt! Bara 2 dagar till å så är det NYÅR,.. jag längtar!
Igår så var det filmmaraton här :) Först Twilight, sen Taken åå sen An american crime, för mina kusiners skull fick jag sitta där åå se om filmen igen :( men men, vad gör man inte för dem liksom?

Idag händer inte mycket  förutom att jag och Elli ska ner å kolla lite småsaker inför nyår! :)

Ha de bäst!

Kommentarer
Emina säger:

Tror jag såg dig på festen, nesto si mi poznata sada :) haha

2009-01-20 | 20:13:17
Bloggadress: http://blackpearl.zblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback