lungnlördag-

hje hej, idag har man inte gjort med än slappat, precis då jag började med att göra något produktiv, träna pilates, tänkte köra ett pass men just då kom min faster och farfar.. FAN osså, har inte tränat på 2 dagar.. men ska träna ikv nog :)
Ett stripteasepass blir de om jag orkar :D annars har jag blekt tänder och blivit lite brunare tack vare (Dove body lotion)..  jag bakade ida osså gjorde lussebullar, som blev Hur stora som helst, och över goa! hjälpte mamma å göra piroger osså, gick jätte bra!

Föresten har jag osså köpt en nyårs klänning, svart och tight,
har jue gått ner i vikt så den passar väll ganska bra nu..
köpte ett par pumps men är inte så nöjd med de tycker att
klacken är för tjock, så jag ska nog kolla om jag hittar andra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback