Min mamma!

Hon, kvinnan som gett dig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för dig vad som än händer och var du än gör.
Hur elak du än är och hur mycket du än förstör.
Hon, som kommer följa dig genom livet, tills du växer upp och blir stor,
Jag pratar förståss om alls våran kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.



(Moster och Mamma)

Du är mitt ljus när allt är  så mörkt, Mamma du är verkligen min bästa vän! VOLIM TE!
Nu har jag sån där tung klump i halsen igen Vill bara skrika förlåt men ingen skada e skedd? ....Man tar verkligen sin mamma förgivet, men det är ju alltid hon som finns där då något händer, I vått å tortt! ...

Kommentarer
nermana säger:

aaa .. filmen är sjuuukt bra! har tittat på den flera gånger efter bion också. man blir kär i den och för att inte tala om huvudrollen, Edward ;D titta på den!

2008-12-25 | 03:53:37
Bloggadress: http://nermanatahirovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback