Tack Bror =)

Imorse så snackade jag lite med Brossan.. om när vi skulle åka till Alvesta å plötsligt kom vi in på ämnet Parfymer, eftersom han luktade så gott, för att han hade varit i Kosta å köpt massa parfymer å Body lotions.Åå jag frågar honom e det den dära David Beckham Signature? Sååå sa han ja.. å då sa jag ooh jag har den Victoria Bekham signature. åå Dåå sejjer han FAAAAN VAD DU E DUM?.. jag ba.. ööö? Så sejjer han.. men jag har jjue köpt den till dej . AHHAHA!  jag fyller år den 6 januar så han hade nog planerat å ge den till mej.. Hahha.. men men. då sa han eh när min present redan är avslöjad såå här fåår du den. Å så kommer han fram med två presenter.. I den andra låg Kylie Minogue parfymen sweet darling å Bodylotion!.. OOH..den luktar gott.. =) ME like. SÅÅ tack bror! Fick 2 st parfymer å 2 body lotions.. åå jag som älskar bodylotions.

(BROR, Adi & Sötaste Eldin)

Kommentarer
Medina säger:

Hej på dig min kära kusin! Ju tack det går jätte bra. KAko tebi ide drago? snygg design du hade föresten!



Pusss

2008-12-25 | 19:20:11
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/
Medina säger:

Ah , det kan krångla lite..men jag tykcer det är dö snyggt! vi ska till Gamle Port i Göteborg, jag och några kompisar. Du då srce?Kako killarna?

2008-12-25 | 20:26:12
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback