piercingen är borttagen

Hej hej, AA, måste berätta en jätte tråkig sak,cva tvungen å ta ut min piercing idag :/...mamma såg den å va grymt sur, jag orkade inte tjaffsa imot så jag åkte iväg å tog bort den.Ibland såå blir så så jävla sur på min morssa att de inte  e sant,  Jag ska pierca tungan igen när jag e 18. Fy fan, e jätte lessen, men en bra sak ee att jag faktiskt kan äta nu :D hur glad som helst e jag för de. men men..

Imon åker jag, å har faktiskt inte lust å göra det, för jag vet att dom kmr bråka sönder sig i bilen, hoppas vi kör av vägen denna gången, har vatt så nära de förra gångerna, nu hoppas jag fan på de,

Kommentarer
Anonym säger:

hur gammal e du ?

2008-08-08 | 14:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback