Undrar om de gör ont =?

Hej Hopp.
au blev precis färdig med ett mag pass, tufft. orkar nt mer, tror nt kroppen orkar med så mkt, som jag kört innan, har fan ont i rev benen, ahhaa. Idag så vart jag inne i People å fick ett papper med piercing avtal, som jag skulle be min mamma skriva under, Hhaha de ska jag sj göra ;). För vet att jag nt får göra de av mamma, men men, fan jag e nt ens nervös för att göra de, men jag e mest nervös för mammas å pappas reaktion, men äsh dom får smälta det med tiden helt enkelt, Får ta mig i skinnet och inte klaga, för dom kmr nog inte vilja prata med mig, på ett tag, men de får jag ta ;). HAHA Jag  skjutssade mamma till City Gross på cykeln, HAHA vart så roligt.

Om jag nt piercar mej imon så blire  måndag, eller nu dessa dagar i veckan som kmr, Vill verkligen göra de :)
asså jag e så stolt över mig, för jag har nt kollat på tv på jätte länge. känns de, å då menar jag serier, orkar inte hålla mig uppdaterad.

aja, peace  på er.! ska ta de lite lungt å mysit i duschen..


/ Z

Kommentarer
Ena säger:

aa dom va jätte sköna sådana som bara fladrar i vinden =) inga som man typ svettas i =P silke tyg typ

2008-07-01 | 20:50:31
Bloggadress: http://enchiii.blogg.se/
Ena säger:

ne jag brukar inte häller köpa därifrån men klänningen e ejätte fin faktis finns ¨många färger så e de typ ett hål i ryggen vet int ehur jag ska förklara =) men annars så har du i Gina tricot men alla köper därifrån =)

2008-07-01 | 20:59:25
Bloggadress: http://enchiii.blogg.se/
Ena säger:

vad ska du pierca?

2008-07-06 | 23:43:41
Bloggadress: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback