Good Morning!

Go' morron :)

Siter här å myser med min Tutu. så sööt :) Jag har faktiskt tänkt och bara ta det lungt idag, får se om jag ´hittar på något ikväll. Kollade igår på sex and the city filmen, Den verkar skit bra, Men jag är liksom trött varje gång jag ska kolla på den så jag somnar, ska  se hela ikväll tror jag, från början. mycket snusk i filmen! I like! :D...HAHA. nu ropar mamma på mig, Frukosten är färdig, så  puss hej på er!




När allting är som mörkast, och vinden blåser kallt,
när sorgen är som djupast vill man bara glömma allt


Kommentarer
Medina säger:

Morgoon Kusssen!



Gick det bra att lägga upp bilden?

PUSS

2008-06-29 | 12:07:31
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback