måndag

hallå där :)
Idag vaknade jag ganska tidigt, en halv timma innan mamma steg upp, känner mig så stressad på morrnarna när mamma komme och väcker mig, så nu tänkte jag prova med att vakna innan henne, och ta den tid jag behöver. Inte för att jag är morron trött, utan att jag helt enkelt gillar att stå och fixa mig framför spegeln :)
Idag på jobbet gick allt så snabbt, tack vare Ronja!, Thnx måste jag säga, det är riktigt kul och prata med dej, tiden forsar iväg då.Riktigt Go' tjej!   Åt lite mörkchoklad så jag blev ganska pigga efter det, pluss att vi hade lite pausgympa, HAHA jag va på väg och skriva ReklamGympa HAHAA! och det piggade nog upp en del!

ah, igår va min moster här och berättade lite roliga saker, måste bara berätta det! HAHA
vi kom in på ämnet om Invandrare som bryter p å svenska. HAAHA! det var jag som började med det hela och sa hur mamma skämde ut sig på jobbet med att säga att min bror skadat BAND LEDET! hahaha hon menade ledbandet!

Min moster sa detta en gång i tiden då hon skulle övningsköra med sin lärare.
läraren frågade glatt, Vad har du gjort i helgen Elvira (min moster)
' min moster svarade glatt tillbaka'  Jag GRÄSTE KLIIIIIIPEEET! hahahahahahahahhahaa
Klint blå ( blomman blåklint)
tuttar (tutar)
när (ner)
Finns mer men inget som är så underrhållande precis.

Visst har jag torr humor. ah de ligger nog i släkten måste jag säga.
jag känner att jag bra Måste komentera lite om gårdagens EM match mellan Spanien - Italien
Tråkig och tung match, jag började kolla på den i andra halvlek. och jag somnade nästan, men pappa väckte mig gång på gång då han skrek till då Spanien var nära mål, och jag måste säga att det var dom verkligen uppe vid det italienska målet var bollen jämt kändes det som..ändå var det en tråkig match. 
Och domaren FYFAN! asså låt spelarna spela fotboll, han blåste hela tiden, kändes som om han stoppade spelet.
Spanien vann på straffar vilket är ganska orättvist, men livet är nt rättvist, och det får vi leva med! om man nt gör de nu, och om man inte har förstått att det är så allt fungerar så, så är det verkligen dags att göra det, Skärp er nu!






/Pusss, nu hade jag tänkt träna lite pilates.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback