tisdag

Hej, OH vad tiden gick snabbt idag, vet faktiskt inte vad jag gjort från klockan 6 till nu, ba suttit och latat mig i sängen, nä jag har faktiskt hunnit med ett tränings pass med lite jazz och hip hop steg, har börjat träna lite sånt nu för att se om det ger resultat, har ganska mycket träningsvärk i magen efter 2 dagars hård träning. har tränat pilates 2 mag pss och lite ben böjningar, så I'm  reallly in for it. Kul är det, mspåte jag säga och det känns. ska snart träna med mamma också blir nog även då 2 mag pass och pilates på 20 minuter.

Idag var det en väldigt tråkig och långsam dag på jobbet, konstigt? aa. innan gick tiden väldigt fort men nu vet jag inte vad, Hoppas dagen imon blir bättre! jag var nog bara trött =)


eh nu kom mamma in och tjatar om att vi ska träna. så bye for now!  



                                      / Z
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback