Trötter.

Go morron =) klockan e 14.01  och jag sitter fortfarande i pyamas, eler nae, rättare sagt i mjukis byxer å en skönt å stor tröjja som jag tror tillhör min bror. skönt å bara slappa, de va ganska jobbitg att jobba veckan ut. men man får ju bra betalt så varför inte, Själva jobbet är nte jobbigt i sig, utan huvudet blir för överansträngt helt enkelt liksom, man måste hela tiden tänka på vad man gör och i skolan va de ju liksom sitt vid en bänk och låt tankarna flyga bort om de e det som krävs. 
 
Vaknade i morse och städade, fågelns bur, och min bur,(mitt rumgick ganska fort, därefter lagade jag lite pommes å jätte goda kyckling hamburgare, Riktigt gott må jag säga!
Har hunnit med och spela lite sims också!. ska lägga upp lite bilder för jag anser att jag faktiskt är ganska duktig på att bygga hus =)


            



Igår kväll skulle jag umgås med mitt hjärta Amela, men hon sms:ad lite för sent så ja stack iväg. Kom hem och laddade ner lite filmeer, Requiem for a dream, Step up 2  och Awake. Jag la över Step up filmen på min mp3 och satte in mp3-n i tv, så jag satt å kollade på den ensam :( snyfft. men men... de va kul ändå. skkön film. tyväär så var jag trött så jag stängde av filmen, och somnade. ska kolla senare på fortäsättningen.
Brossan håller på och laddar ner filmen brudens bäste man  ( made of honor)
 som gått på bio för ett tag sen. ska även be honom ladda ner sex and he city filmen, eler så blir det bio men nån kompis innan bosnien =) 
 



måpste bara lägga ipp lite bilder från nu när mina kusiner var här, det vart väldigt kul 

               



de första två bilderna fattarna ni nog, haha, min kusin som e 11 satte ihop dem, smarthuvve! jag kan ba sätta ihop 1 :$.. mackan med all den ost vart de samma kusn som åt  en morgon, fy fan vad mycket smör och ost han la, USH! haha och förlåt för mitt fula ansiktsutryck, men ville ba visa min TUTU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback