Söndag

Hejsaan!, här sitter jag och bloggar från min laptop, skönt att  ha den till hands, när jag kommer hem, ska farssan dra och köpa sånt   trådlöst nätverk..:D...Idag så åker jag hem ifrån höör, Har varit över skönt och komma bort ifrån karlskrona, Nyss komm jag hem ifrån en handbolls match.. min 15 åriga kusin spelade, de vann  stort! kanske 10 skillnad..

Igår så gjorde jag slut med E, och jag hoppas att han förstår..varför, De e synd faktiskt.. jag älskade verkligen honom men han tryckte ner mig psykiskt..Nu är det över. Jag är inte glad över det, jag är ledsen och besviken..men nu låter jag det vara och nu vet ni det också, Jag är inte singel heller för den delen... jo på de sättet singel,singel.. men jag vill inte ha pojkvän.Jag tar ledigt från den fronten på ett jävligt bra tag nu.

när jag kommer hem då ska jag spela SIMS hela dagen lång...har saknat sims faktiskt..men men.. tar igen de idag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback