söndagmorgon.

Go morgon. människor :)
Här sitter jag med en ångest i magen. Har inte tränat på  hela 2 dagar. I Fredags bestämde  jag mig att det fick vara mysFredag så jag tränade inte.. men i lördags hade jag verkligen tänkt träna. och  runt 13.00 tiden kollade jag runt på schemat och de va öppet ba till 14.00 så jag kände att ne.. så istället tog jag och bakade gula rutor skit gott!
Idag ska jag banne mig träna. minst 2 timmar. Jag har inte blivit beroende men det är så jävla kul!.. inte bara de. utan man känner och ser resultaten måste jag säga.. jätte skönt.


PROBLEM:

det är så att jag är trött på mitt långa hår. (hårförlägning)

Jag har velat klippa mig ett tag nu... men så dum som jag är har jag klippt upp mitt hår istället så jag kan inte klippa det så som jag vill ha. det vill säga page...(lite slarvig och lite längre page..) typ som Brooke i säsong 6 ...Men nu måste jag vänta tills mitt hår växer ut igen... Men de e bra, får ha mitt långa nu  när vintern närmar sig så fint med mössa.

Nä nu ska jag storstäda mitt rum.
/ lateeer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback