trögt med bloggandet.

Denna vecka har jag inga läxor mer än att jag måste jobba på min fritids & kultur broschyr som ska vara färdig nästa tisdag, goo mee., har inte ens börjat.Men men... jag har nt bloggat på länge för att jag har tränat så mycket, eller rättare sagt varit ganska upptagen. skola, träna sova... har de varit de senaste dagarna. Onsdagar brukar jag egentligen ha paus när de gäller  träningen men inte idag känner att jag måste träna! jag måste ba berätta om en sida för de som vill gå ner i vikt  den heter: www.viktklubb.se den är inte gratis, man måste betala för att vara medlem och den är värd det. för genom den så räknar man kalorier och jag blev så chokad när jag såg att ett äpple innehåller 70 kalorier, WOW sa ja, men jag antar att det är bra kalorier. Mamma gick ner redan 1,3 kg på ba 3 dagar.. så detta funkar verkar det som. Själv har jag tränat bort 4 kg :) goo mee...! Ne nu ska jag fortsätta med min broschyr.

/Lateeeer

Kommentarer
N A T A S C H A säger:

Tips om vad du kan göra för ditt hår & ansikte? Läs då mitt senaste inlägg har lite bra tips där :)





Take Care / N

2008-11-20 | 21:35:50
Bloggadress: http://taschaa.blogg.se/
Hemligt. säger:

Hej! Jag undrar hur du lyckas med din vikt, eftersom du skrev att du hade gått ner 4 kg och din mamma runt 1,3 på tre dagar. Tips? För att jag har börjat träna, men maten alltså, hur ska man motstå den? Bra blogg annars :)

2009-03-07 | 00:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback