gick ju bra....

Home sweet home! nu är jag hemma ifrån skolan skönt måste jag påstå!
hade estetiskverksamhet innan utveckling samtalet så jag va väldigt nervös¨å de hjälpte verkligen inte att vi satt å kollade på nån tråkig dokumentär om en tråkig Cornelius Vreeswijk...så jag satt å bet sönder mina nagelband och naglar, buhuu :(
Sen var tiden inne, den va 15.00.. in kom en nervös Zerina och ut gick En Zerina med ett stort leende!
Gick ju super.. Lärarna tycker att jag är en tillgång och förebild för klassen, helt underbart å höra, men vafan.. morssan satt där å förväntade sig inget annat, sjukt dumt.. hatar ibland att hon fått så höga förventningar om mig.

Men meen, nu ska jag sitta å skriva klart  deckar manuset som ska vara färdigt på fredag, men ska försöka iafl göra klart lite.. har även lite till skolarbete att göra klart men de löser sig!




Kärlek är när det känns som om världen står stilla /z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback