surprise!

Hemma nu ifrån jobbet. efter jobbet. åkte vi till äffären å handlade lite gott.typ 2 kg godis. :).. Sedan åkte vi till frikiss där jag köpte gymkort för 6 månader så nu ska jag börja träna. LYCKA TILL ZERINA.

senare värmde mamma mat och vi började precis äta då någon knackar på dörren. Min farbror.
Han skulle ba visa bilen de köpt. en söt liten grön hyundai. De fick den för ett väldigt billigt pris och den va i  ett över bra skick! Good luck med den nya bilen Ado, hoppas allt går som det ska.

Nu ska jag äta lite smått å gott ringa älskåt  och sedan  ska jag till friskiss med bror min.

/later. skriver mer sen  om hur de gick första gången sen väldigt länge på Friskiss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback