andra.september.tvåtusenåtta

Shuu
Här sitter jag mätt i magen, har ätit kladdkaka med massa grädde! Orkade inte vara nyttig idag! va på fettiss humör.

Dagen började med att jag åkte till skolan och på vägen dit köpte jag tuggumi och  Geisha! bara såå GOTT.Första lektionen hade jag matte och det gick väll som det skulle antar jag. Skoldagen i sig flööt på som den skulle på vägen till bussen mött jag  på min underbara AMELLA! =) vi tog bussen tsm. och så vart jag hemma hela dagen ida.

Bakat har jag gjort. Kladdkaka med massa grädde..mums!
Typiskt mig att jag glömmer köpa något i affären och får gå tillbaka då jag precis kommit in i huset.HAHA.
Sånt lyckas bara jag med tror jag. Elr?

Nä nu ska jag  ta och läsa lite har, lånat hem 4 böcker! HAHA 1 deckare som vi måste läsa på svenskan men den tar jag i andra hand, Ska lägga mig och läsa en bok som heter  Vince & Joy, Verkar vara väldigt bra, så nu äre bara och hugga tag  i den. Jag älskar och läsa och jag älskar att skriva, så jag borde nog börja med att ge er lite tips med lite bok recenssioner.Kul va? nä de tycker nog inte alla, det är inte alla som gillar och läsa.Men vi får se hur de blir med det, ska tänka igenom det lite.

 




Well every story doesn't have a happy ending, Sometimes a flower doesn?t grow











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback