inne i någonslags fas.

Jag är nog bara i en tatuerings å piercings fas just nu... Jag älskar vacker text på kroppen. helt underbart. Jag är så sugen på att tatuera mig.. men snaart! Den 6 januari får jag min första tatuering & piercing! 

Jag tror att det blir en tatuering i nacken,  med texteen  - Att fela är mänskligt att förlåta är gudomligt.  tror jag ska ha den på arabiska. kommer nog bli dunder snyggt.Har ni några andra föslag på fina betydelsefulla texter, SKRIIIIIV. Är inte heller säker på om jag ska ha den som V.Beckham har den, alltså lodrätt, eller om det bara blir i nacken, vågrätt.
Tungan är den som ska piercaas på min födelsedag =)



Kommentarer
tajma säger:

gud vad alla är inne i fasen piercin och tatoo,, asså jag var så nära på att pierca magen, men tur som det var fick jag syn på en kompis piercin,, och jag blev helt paff,,ett stort hål i magen som stannar forever,, :S jag ska nog vänta några år till! iaf till arton,,

men en tatoo får det bli nästa år,, vill så gärna ha en, vet eksakt vart och vad det ska vara :D! lyllo dig att du redan får,, och piercin i tungan är ass grymt! skit snygg är det!!!!



www.tajmaishere.blogg.se

www.tajmaishere.blogg.se

2009-04-09 | 23:28:22
Bloggadress: http://tajmaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback