Nuuu är jag tillbaka!

Här är jag igen!  Har vatt å rest lite, så jag har inte uppdaterat min blogg så mycket, men nu sååå!
Här kommer lite snabbinfo om mina resor, kanske slänger in nån bild också!

Den 16/4 flög jag till Sthlm, där jag tillbringade 2 dagar av bara shopping och massa  good mat, och 2 dagar med Utbildning till global ambassadör genom, Iogt-Nto rörelsen! Var hel grymt, utvecklade mina tankar eeen hel del! 
Speciellt om det globala arbetet inom unf och junis, vill du veta mer om Iogt-NTO rörelsen är det bara att fråga=)

Den 21/4 tuffade jag tåg med 9 andra, ner till köpenhamn för en underbart roligt och helt oförglömlig resa! Bodde på DanHostel och hade utsikt över hela köpenhamn samt tivolit, grymt! Vi gjorde en massa roliga grejjer, som jag sent kommer glömma! =) 


 




 


Kommentarer
Anonym säger:

jättefin bild!

2009-04-23 | 23:49:13
Prince Charmy säger:

Vilken fin bild älskling..ja la faktiskt inte märke till Z<3A innan...Volim te

2009-04-24 | 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback