Lördag.

Goo morron bloggen, snart bär det av till Karlskrona, där det tydligen ha brunnit vid järnvägs stationen, så det är inte säkert att jag kommer fraam till karlskrona, kanske måste stiga av i ronneby och be mamma hämta mej.=)
Men de löser sej hoppas jag.
Igår var jag i Halmstad, kollade in affärerna där, hittade absolut ingenting, förutom ett manikyr sett.=) Så nu är mina naglar jätte söta, och jag har slutat bita på de, för just den anledningen, att de ärså söta.

På Måndag sätter jag igång med mina armband så om nån vill ha är det bara höra av sig.Ska lägga in bilder på de, så ska ni få så dem.Jätte söta å vääldigt personliga.
Nu ska jag dricka te, för att jag hostar och har ont i halsen =( .
Ikväll ska jag nog ut en sväng, för jag saknar mina goaa guurls! <3


Kommentarer
Anonym säger:

hur var det i halmstad då??var det ett fint stad??

2009-02-21 | 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback