Måndag.

Heej =) kom  hem  preics, vatt i skolan, sista lektionen överlevde jag ett spinning pass på 45 min. Skönt, för rumpan, å låren..Idag fick vi tillbaka våra gramatik prov, och jag fick ett starkt Vg, goodie. ganska nöjd.för att fira detta, blir det Enorma Choklad Muffins. men bara 1, även om jag inte har ätit på hela dagen, så blir det faktiskt BARA 1, efter det, blire lite plugg å träna magen ;)

Komentarer värmer! ska ni veta, ibland så e man inte så pigg å gla´ då behövs det några få värmande ord!


Kommentarer
Anonym säger:

då kan jag faktiskt berätta att jag blev imponerad att du ens fick upp tanken på att träna mer efter 45 min spinning! duktigt =)

2009-02-09 | 18:39:40
irma säger:

aww :) tack ..

pa tako i dodje.. vissa håller på med sånt " me deras käärlek" meni nije tako ipak. hehehe

2009-02-09 | 18:42:43
Bloggadress: http://4mypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback