Sent.

Heej, detta blev ett sent inlägg, jag vet faktiskt inte vad jag gör vid datorn vid denna tid. fastnat eller nått? låg ii sängen då jag hörde pappa komma in genom ytterdörren å tänkte nej, nu kmr han vilja ha min laptop å jag som bäddat ner mig så skönt.. så det var bara att gå upp ur sängen igen, å ge honom den, I vanliga fall hade jag lagt mig i sängen å somnat, men nej, jag satte mig framför min andra dator, haha!  Undra när jag lägger mig ikv? Jag ska iafl hinna med ett magpass innan jag somnar, säg lycka till!




Kommentarer
Medina säger:

Hvala duso!Oh så snällt utav dig. Jag hört att pojken som kallads det är bra. Den och Gynnigs EGO Girl! Men verkligen böcker är bättre än filmen!

2009-02-10 | 13:49:54
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback