Sverige är kallt.

Heej, läsare.. hur har ni haft det idag?

Själv hade man en underbar kväll,meen, å så var jag så himmla trött, att jag somnade med telefonen utan att lägga på. snacka om att jag heter Zerina! =)
HAHA

idag hade jag det över kulit. Ines från Bromölla kom, så  jag, Dino, Eldin å Ines drog ut till affären och  köpte lite gott blandannat halstabletter till min krassliga hals..sen drog vi till skolan där vi spelade lite fotboll, De va faktiskt kul, det lilla barnet i Zerina kom ut. HAHA, inte ofta? eller joo..

Dino, Ines å Eldin drog hem å jag stannade kvar,  hade de lite mys, å sen drog jag hem eftersom jag frös så mycket. Nu sitter jag här efter att ha tjockat mej med glass å spelat lite kort, är barnvakt åt dessa ögonstenar eftersom min morbror å hans fru har åkt för att handla. Jag har ont i huvvet, hållerr på att bli sjuk känner jag.., ska lägga mej snart eller nått? om inte någon vill hitta på nått?



Kommentarer
Anonym säger:

Vad gjorde du för mys helt själv då;)?

Jag skulle gärna hitta på något med dig:)

2009-02-16 | 20:59:49
z säger:

svar : jag var inte ensam =)

Vem är du som kallas för anonym da? =)

2009-02-17 | 12:06:40
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback