Tila Tequila

Heeeej =) Sitter här och kollar på A shot at love whit Tila Tequila, jag har delad uppfattning om det programet, eller så är det bara för att media ska ha nått nytt på marknaden eller så är det ren trams?`Vet inte varför jag slösar min tid på detta, men jag gör det iafl..

Men den stora frågan är homosexuallitet, och jag vet inte faktiskt vad jag ska säga om det mer än att det är okej, och att jag tror på de människor som säger att de föddes sådana, för jag kollade på ett program om " stora" familjer och de va en familj som hade typ 4 döttrar och 3 söner...sönerna var runt 2-3 år.. och en av pojkarnahan bara älskade å leka med dockor, klä ut sig och sminka sig med sina systarar, isn't it wieerd att bara en av sönerna gillar detta.? aa iafl,, så tycker jag att det är helt okej med homosexuallitet i samhället.. eller jag e faktiskt inte så insatt i de ämnet, så jag vet inte.. ocke nu räcker det med massa strunt prat. om vad jag vet och inte vet HAHA.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback