dagens modeller?

Ligger i sängen, och vet ni vad? Ja har satt på tv:n för en gångskull..Woow. Har inte kollat på tv på jötte länge, inte haft tìd? eller inte orkat? jag vet faktiskt inte.. men men. igår tror jag de va då jag gick förbi varddagsrummet, och mamma ropade att det var topmodel.. jag han ba se 5 min då de blev reklam och jag orkade verkligen inte sitta där å vänta, så jag gick in på mitt rum och tränade lite.

 Meeen men, dit jag vill komma är att VAD ÄR DET DÄR FÖR BLIVANDE MODELLER`?  liksom hallå, det var inte många som hade fina kroppar med kurvor de flesta va stickor..och det ska uppfattas som modell ush. vad är det som händer med människorna där borta i USA, fy helvete. En modell ennligt mig ska ha en fin kropp med kurvor och fint ansikte! men vet ni vad tyra och yurin går efter? Na jag kan inte sätta fingret på det. men det var verkligen inte många som såg ut som blivande modeller under de korta 5 min jag hann se. Jämför Tyra med dagens moddeller? DÅ fattar ni nog själva varför hon längre inte är modell.. Hon passar inte in med de utseende hon har eller med den kropp. Hon hade även förut en ganska snygg kropp med lite kurvor. Nu tävlar modellerna omvem som är smalast. Visst ska de finnas unika modeller, men jag tror faktiskt inte det är så.. Hur många gånger han ni gått förbi en tjeje med ÖVERDRIVET SMINK OCH HÅR.. och tunn som en tändsticka.. ja du inte ofta har det hänt mig... Jag ratar verkligen dagens modeller. Modeller ska helt enkelt vara sexiga. som tex. Adriana Lima.. hon håller stilen fullt ut. Killarna, dom kokar då de ser henne.. för hon e sexig? right? vad sejjer killar om dagens modeller HAHAH? kan nån svara?


Kommentarer
Aldijana' säger:

Håller med dig!, bara de är anorexia fall, så är de modeller, spelar ingen roll hur fula de är! .. fifan, sjunka lågt ! en riktig kvinna, har kurvor, ett vackert ansikte, det är en modell för mig ! :),

2009-01-09 | 12:29:36
Bloggadress: http://cchoklad.blogg.se/
Kajsa säger:

Jag har också funderat på detta många gånger o kommit fram till att det är noog för att modellerna ska se speciella ut, de ska gå att experimentera med deras utseende o man letar efter nått unikt. De söta tjejerna som är perfekta i vååra ögon är nog för kommersiella o "tråkiga"? bara en tanke xD

2009-01-09 | 19:16:26
Bloggadress: http://kajsagreta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback