1 år sedan

Naaaahe, blev ingen överasskning :/.. orkade helt enkelt inte, meeen en del av överasskningen är att IDAG, är det exakt 1 år sedan jag började blogga! snabbt har det gått måste jag säga =)

Idag har jag suttit fäör det mesta hemma, å passat Nicco och Tutu, för att inte ha ihjäl varandra, ena sekunden bråkar dom å andra sekunden pussas å myser dom, herregud, men söta är dom!
Emina kom över innan idag, å jag la in hennes Hårförlägning, blev jätte fint! Senare satte vi oss på altanen å beställde lite grejjer, å åt rabarber paj! MUMMA! Emina tog bussen hem, LATIS! å sen satte jag mig ner för att göra armband och under 1 h blev det 4 st, duktigt gjort =)
 Dom ska skickas till Damir och Sara som ska sälja dom åt mej, på deras ny öppnade fik uppe i Eksjö ( uppe på Skurugata) ni som bor nära. å gillar naturen besök fiket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback