hårförlägning, solbränna & armband

Hej, bloggen!
Idag känner jag mig lite trött, men det ska bli skönt och sola senare, hoppas bara vädret håller i sig, själv så har man fått en jätte fin solbränna, men, tyväärr så har jag glömt å sola ryggen, vet inte vad som flög i mig igår =) så idag blire nog att bara sola bakdelen!
 sitter ute på altanen nu, och väntar på att Malin ska komma, ska fixa hennes hårförlägning,=) senare så blire nog ut en runda med cykeln eller inlinsen. för jag ska leka duktig =)
 Gjorde klart 2 armband nyss. som jag fått en betällning på, ett kill och ett tjej armband, till 1 par, hur gulligt som helst!



som ni förstår så är hjärtarmbandet till tjejen, & det armbandet med brickan till killen, hur gulligt som helst,  på båda armbanden står det datum och initialer som visar bandet mellan 1 kärlekspar.På baksidan av brickan står ett datum,


Kommentarer
Sandra säger:

Hejhej! :) Jag har letat runt som en galning på nätet efter något fint armband till min pojkvän. Och när jag såg de här tänkte jag perfekt! Jag skulle vilja göra en beställning på de här armbanden, som en present till min pojkvän, en av de då. Är det möjligt för dig att göra nu i sommar, eller du är på semester?

2009-07-11 | 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback