Sommarlov.

Hej bloggen! nu börjar sommarlovet för min del, känns inte som det. kanske pga vädret? men men..
 försov mig imorse, så väl framme i skolan var det bara att hugga i, i fikan.=) Efter Fikat och käket, drog jag med några kompisar till stan, fick med mig mina efterlängtade skor å en fin sommar klänning i leopardmönter! Hittade en hel del grejjer i stan, som jag känner att jag måste ha, men får nog vänta ett litet tag till ;)..
Var även inne i apoteket å köpte Basiron, jag rekomenderar basiron för de som har utslag/acne på ryggen... i detta fall, var det till min bror jag köote men har sjäölv använt det några gånger förut och det har hjälpt!
Väll hemma väntade mamma med blommor å mörkchoklad =) Såå bäst! Det blev även en bit rabarberpajj, åå det var så mums!

Tyvärr är vädret förfärligt idag, men jag klagar inte.. för jag ska sitta å spela sims  =)



Vilken GLÄDJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback