söndaaag.

jag vet ärligt talat inte vad jag gör uppe vid denna tiden, å att jag ens bloggar, men äsh, kvällen tillbringades på Sehara med ett gäng schööööna tjejer! Där det båda skrattades och skreks, eftersom vi såg en skräckis. Jag och Sutka drog å köpte pizza medans det andra gänget gick å lånade filmen och det blev  Crazy Eights och detta är ingen film å rekomendera.. för jag kollade på filmen med jackkan över huvudet! hehe... =) Läskig var den absolut och för att inte tala om musiken och ljudeffekterna!

Några av oss stannade kvar å pratade lite minnen å så, alltid kul å minnas tillbaka till dom tiderna! .. Senare tänkte vi ta bussen hem men Pajtim å Dilman å nårra till stannade vid busshållsplatsen precis då vi fattat att vi missat bussen.. så det va snällt av dem å ge oss skjuts hem! =) åå nu sitter jag här.. Inga planer inför imon inte.. men det kommer säkert =)

 


 

lovade en bild på mig i löshåret, här har ni!


 


Kommentarer
sebina säger:

fin! :)

2009-06-13 | 14:39:28
Bloggadress: http://sebinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback