helgen i Alvesta.

Heeej!
Nu är jag hemma igen, känns lite sådär=/ älskar å vara i Alvesta speciellt släkten där,  känner mig alltid välkommen där och dom är så himla underbara, Tack för de underbara 4 dagarna, och grattis Elis & Elvisa till Studenten =)

Åkte dit på lördan, å väl framme var det dags å fixa sig lite, byta om å dra till studentfesten där mååånga redan kommit, det sägs ha varit över 100 pers.. 4 familjer som ordnade studentfesten eftersom det vara 4 studenter =) Väl där så hade jag mega kul.. tyvär tog jag inga bilder, men kanske får några bilder senare under veckan... Lördagskvällen var superkul, verkligen! TACK! =) 

På Söndagen så chillade vi på läktaren i solen med en fotbollsmatch som mina kusiner spelade och vann, Ni är bäst!<3
Senare blev det lite mat i nån pizzeria lite snack med Amela å Esme.. å senare hem, till Filmen Good Luck Chuck. Hlet över mys!

Måndagen tillbringades lite i Växjö dit jag åkte med underbaaste Elvisa, för shopping, dessvärre hittade jag absolut ingenting! senare så skulle Elli jobba och Elve på tränning så jag passade på att träffa Dzevdo en liten stund, Hade jätte mys =)  u made my day, KUSIN hahaaa ;)
Idag, så slappade vi hemma, å gjorde aboslut ingenting =) SKÖNT! men sen var det dags å åka hem, vilket inte alls kändes så kul. men så imon blir det grillning med gammla klassen å på  torsdag blir det Eksjö, ser verkligen framemot det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback