9.

9 SORTERS POJKVÄNNER.
VEM ÄR DIN?


KÄNSLOSAMME NISSE: "När jag har diskat klart kan vi väl gosa, ok?"
Även känd som: Herr Supertrevlig, familjekillen, älskling, sötnos, löskokt ägg, gullesnutt.
Fördelar: Väluppfostrad, stryker sina egna skjortor.
Nackdelar: Irriterande medlidsam, mesig.


GAMLE SURKARTEN: "Folk är dumma. Åt helvete med världen. Vi stannar hemma och kollar på tv."
Även känd som: Mummel, suris, tråkmåns, slöhäck, skithög, böld i häcken.
Fördelar: Stannar på plats, förutsägbar.
Nackdelar: Bara en stor jävla börda.


NERVVRAKET: "J-jag är l-ledsen för v-vad det än var jag gjorde"
Även känd som: Skakis, sockerpuff.
Fördelar: Studsar på ett underhållande sätt när han blir överraskad.
Nackdelar: Lättskrämd, ger upp utan kamp.


STORFOT: "Håll klaffen, jag tänker!"
Även känd som: Hulken, mums-slafs, glufsen, ignorerus maximus, stor-å-dum.
Fördelar: Kan lyfta höbalar, lättlurad.
Nackdelar: Kan bryta dig på mitten, svettas som en gris.


LATMASKEN: "Sssssnnnnaaaaarrrkkkk"
Även känd som: Dagdrivare, parasit, drogberoende.
Fördelar: Ordentligt utvilad, lätt byte.
Nackdelar: Kan förmodligen inte uppfylla dina drömmar.


SMYGAREN: "Vem, jag?"
Även känd som: Kärleksgud, orm, råtta, kryp, slempöl, jäkla skithög.
Fördelar: Kanske känner sig skyldig.
Nackdelar: Kanske lever livets glada-utan dig.


HJÄRTER ESS: "När jag har diskat kan vi väl älska som galna kaniner?"
Även känd som: Casanova, fixaren, drömbåten.
Fördelar: Ständigt upphetsad.
Nackdelar: Ständigt upphetsad.


DRÖMMAREN: "Jag ska bli rik och berömd. Jag vet inte hur, men..."
Även känd som: Lidande konstnär, filosofen, påse med luft, idiot.
Fördelar: Berättar bra historier.
Nackdelar: Kommer sakta men säkert förvandlas till "Gamle surkarten".


HERR RÄTT: "Medans tjänstefolket diskar kan vi väl älska som galna kaniner på min nya lyxjakt?"
Även känd som: Herr Perfekt, fräsche Fredrik.
Fördelar: Svaret på en kvinnas böner.
Nackdelar: Jagad till utrotningshotat tillstånd.


Kommentarer
Anonym säger:

ja passar visst inte in i nån av de där..den sista isåfall:)

2009-03-19 | 22:26:42
Martina säger:

Hehe du gillade pojkvän grejen :D hehe ! Rätt kul är den ! ...



Tack detsamma gumman ! :)

2009-03-19 | 23:16:04
Bloggadress: http://hrvatica.blogg.se/
'A . säger:

Hjärter ess & here rätt! :D'

Nawh! får väl lyfta upp honom lite! :D .

2009-03-20 | 10:09:06
Bloggadress: http://cchoklad.blogg.se/
Diinchii säger:

haha lite roligt exempel på olika killtyper :D

2009-03-20 | 20:36:16
Bloggadress: http://diinchii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback