life?

Har ni någonsin känt att alla e så upptagna med sina liv?
Det känner jag nu, Frågar en kompis ska vi hitta på nått? ne jag måste jobba, frågar en annan ska vi till stan? ne ska vara med min pojkvänn, frågar den 3 ska vi ut å äta? ååå åter igen nått som dyker upp.

Tillslut orkar jag inte fråga längre? tyvärr så har alla de sina egna liv, and thats it.. Så är det, jag är inte den personen som blir sur, om nån inte kan. De har ju endå sina egna liv, och lever dem.Jag förstår dem fullt ut! Jag är glad att dom har det bra, och att de är lyckliga!  

Helgerna vill jag gärna spendera med mina nära å kära men alla e så upptagna, eller är det bara jag som inte har nått liv? Kanske också borde skaffa pojkvän,"fast de hade nog endå inte funkat när det gäller detta sammanhang?"  eller börja jobba? WHAT TO DO?



Kommentarer
Anonym säger:

har du inte pojkvän?

2009-03-07 | 16:59:33
Anela. säger:

jag tror alla leker så upptagna vem har inte tid och ses 2-3 timmar någon gång i veckan ? det är inte att man umgås tre dagar i sträck utan ett par timmar, man kan alltid ledig tid för att umgås men tyvärr har alla blivit så egoistiska och ingen vill höra av sig, utan de vill att man alltid ska fråga de :S. orka sånt folk!

2009-03-08 | 10:31:35
Bloggadress: http://nelo.blogg.se/
Anonym säger:

Ja, du borde nog skaffa pojkvän tror jag. En bra sådan också. Kanske redan hittat det du söker?

2009-03-08 | 12:59:52
sutka säger:

Jag är inte den upptagna precis gumman, ja det dyker alltid upp något men jag har tid för dig. Jag lovar! torsdag, hem till mig efter praktiken, vi ska mumsa i oss något gott och bara umgås! jav ju! <3

2009-03-08 | 20:35:18
zerina säger:

ne jag har inte pojkvän!. bara blivande.

2009-03-08 | 21:25:00
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback