svar:

Någon hade komenterat på detta vis. :

Hej! Jag undrar hur du lyckas med din vikt, eftersom du skrev att du hade gått ner 4 kg och din mamma runt 1,3 på tre dagar. Tips? För att jag har börjat träna, men maten alltså, hur ska man motstå den? Bra blogg annars :) '

Här kommer svaret:

Jo, Mat får man äta, men inte allt för mycket. Jag och mamma började räkna kalorier. Ganska tråkit, men  bra!
såhär såg våt mat schema ut för en dag.

Frukost
2dl filmjölk
1 knäckebröd
1 ost skiva
1 bit paprika

Lunch-
1 potatis (mellan stor)
1 tomat
1 lax bit

mellanmål
2 dl yoggi
1 äpple

Middag-
1 knäckebröd
1ost skiva

Detta och med 30-40 minuters tränng varje dag Fungerade super duper för oss, det är inte alltid så att det gör, men det funkade för oss!.. å till mellan mål brukade jag ta en bit mörk choklad, för jag brukar bli så söt sugen, fast de va bara i början. Motionen är också viktig, fast vi tränade absolut inte så jätte mycket, jag körde mest styrka, och pilates. medans mamma körde kondition, Det beror ju såklart vad det är man vill få bort, jag ville bara forma mín kropp, så den skulle bli fast. Tyvärr så har jag lagt av å träna, Fast snaaaaart... börjar jag igen, då kommer det många tips igen, tror jag =)

Kommentarer
Anonym säger:

Men älskling, jag hoppas verkligen inte du håller på med den där dieten sen..MIDDAG: i knäckebröd o en ostbit???????svälta ihjäl fan..:)Nej nej, idemo ja i ti na gym...

2009-03-15 | 13:28:55
Anonym säger:

jätteba att du lyckades med det du ville, men jag kan säga dej att det matschemat var riiiktigt ohälsosamt. det enda som liknade en riktig måltid var den med laxen. tänk på att du ska må bra samtidigt!

2009-03-15 | 13:52:43
tajma säger:

du Zerina det är jätte bra att du lykats och allt, men en potatis till lunch,, nej det är fel om du vill gå ner i vikt!för om du vill tappa vikt ska du inte sluta äta, byt ut kalorierna till grönsaker, och i fil mjölken sätt till bananer och annat frukt ,klaart man ska äta mindre men inte så lite!!! för om du börjar äta ''normalt'' igen kmr din vikt ökas dubbelt med var den var från början, tro mig!

Och du kan på tex fredagarna äta godis, det får man. ingeting kmr att hända om du bara fortsätter att träna dagen efter,, =)<3

ha det bäst! besök gärna min blogg www.tajmaishere.blogg.se

2009-03-15 | 16:51:13
Bloggadress: http://tajmaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback