Junis och UNF

Hej, bloggen
kom nyss hem ifrån IOGT-NTO mötet, gick jätte bra! Är super nöjd med hur projektet kommer att föras. och jag startar upp det hela som ordförande. JAG Längtar!
ska på massa kurser i April, först är det kurs ( är inte säker vad det är för kurs men jag skriver så fort jag är säker) den 16 till den 19 å sen till köpenhamn den 21 till den 23  å sen åker jag upp till stockholm den 24 till den 26 på Kurser igen!! Såå det kommer vara super mys! =)  Hotell!<3

Min insats i Junis och UNF är verkligen stor, och även engagemanget. Jag vill finnas till för  barnen, och göra en förändrig, hjälpa till med deras framtid och framtidsplaner, och även öppna upp deras ögon för samhället och världen. Jag ser framemot detta som väntar mig, enormt mycket. Detta ger mig även mycket kontakter, möjligheter och såå mycket resurser när det gäller skolarbetet, Såå detta är verkligen nått positivt och det öppnar upp så många nya och olika vägar.

Kommentarer
irma säger:

Låter som ett toppen uppdrag. I like it!

2009-03-11 | 20:50:03
Bloggadress: http://4mypeople.blogg.se/
Din älskling säger:

Världens bästa ordförande...

2009-03-12 | 13:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback