morning

Go morron bloggen! =)
nyvaken ligger jag i sängen, å känner att jag måste upp å hoppa snart =) jag börjar 11.30 helt underbart. men jag måste in till stan och köpa lite grejjer, fick 6 st beställningar igår på armband... helt sjukt.. =) och idag så måste jag göra 3 st armband och 1 halsband, för att skicka iväg. detta går jue bra!

Om ni har missat att jag gör Armband så är det bara att checka in  under Kategorier - Armband
gjorde klart mina två uppgifter igår och det gick ganska bra, känner mej redo för att lämmna in. Idag händer inte mycket mer än att efter skolan så ska jag nog träna lite och göra armband, kanske hinner med ut en lite sväng.

Ne nu ska jag köra mina morgon situps.. Videos på sit-ups hittar ni under Kategorierin  TipsOmAlltmöjligt.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback