Yesterday is gone and tomorrow is not here

Nu är det ett tag sen jag bloggade, åå känner samma sak igen, I'm fallin' vet inte var jag ska börja,..Det känns som om jag fick börja om på nytt med allt, jag blev så besviken,.. jag vet inte var jag ska börja, jag refletkerar tillbaks hela tiden, å jag har lovat mig själv att inte göra det... måste tänka framåt! det är dit jag ska....  Sve prolazi, ma procice i to! =)

Whatever happend to me it took me away, It gave me hope for one more day, and thats how I live: One day at a time.
Yesterday is gone and tomorrow is not here, The only thing I can do is  what I can do today to make tomorrow different.

Efter dom meningarna ska jag leva i fortsättningen, för att jag måste verkligen ta det så, och inte planera =)

Känner mej lite ovan för att blogga, men jag ger det ett försök snart igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback