ingen censur!

Du är inget speciellt! Du var inget speciellt! Det enda jag ville var närhet, ville  ha det där som alla andra har, Jag skyndade mig in i " vuxen" livet, Jag sökte efter den rätta..han är långt bort, han gömmer sig gud bevarar honom till mig, till den dagen då vi ska ses, du det blir vi!

Det är så skönt att veta tt du faktiskt inte än något, du betyder inget för mig, fy fan vad skönt! Jag känner en lättnad! Jag vill inte ha pojkvän nu, jag är inte redo, jag har inte tid, massor med tankar och ursäkter har jag om just det. För du är ingen! Du är inget iallafall för mig! Skönt va? Absolut, jag skiter fullständigt i dig, nu skriver jag och låte inte den jävla censuren lura mig! Jag bara skriver om allt och inget, Tömmer tankarna, RIKTIGT skönt! Sanningen bakom är att det jag sökte det fann jag, men det jag behövde det hade du ej!
He might have everything that I want but not what I need! So fuck you! En l'ttnad!

Kommentarer
S . säger:

Updaaaaate :) !

2009-11-05 | 21:55:39
Bloggadress: http://aamles.blogg.se/
Mirre säger:

bra skrivet, förstår vad du menar... ibland är man mer kär i kärleken än i en viss person.

förresten du gör ju sånna armband, undrar vart du får tag i allt ditt matrial?

ha det bra!

2010-02-15 | 23:26:59
Bloggadress: http://mirelab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback