En bok

Jag måste berätta, för jag känner en lättnad..Det fanns mycket som skulle redas ut, men redan nu känns det bättre.Jag har inte skrivit så mycket här just för att jag har skrivit i en bok.  För jag har kännt att jag har haft så många tankar så mycket känslor som jag inte visat, inte kunnat, visat på fel sätt, inte velat visa. När jag känt mej mest förbannad över en situation har jag skrivit, när jag haft tankat jag inte kunnat prata om har de hamnat på papper, när jag varit lyckligast och när jag kännt sorgen inombords  så har allt detta skrivits ner. Öppnar jag boken så kan jag nog inte läsa det jag skrivit just för att jag inte vet vad jag skrivit pga av den slarviga stilen, men lika bra det. För i början skrev jag. du som hittar denna bok du kommer känna till mina djupaste tankar och känslor + lite till. För jag behöver det. Jag behöver den här boken, den hjälper mej på alla möjliga sätt. Jag skriver å jag skiter i hur fult jag skrivier bara jag skriver det jag känner och tycker så känner jag mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback