ett tag sen.

Tiden går fort, för fort.
Planerar för fullt.
Studenten check.
(Brossan, Jag, Mamma, Pappa och kusinen Amar  )
(Min bästa Josse, Jag & Amela! <3 )
(Pappa och jag! <3)
GLÄDJE!!!
Min älskling och jag!
Antagen till socialarbetarprogrammet i Kristianstad,
blir flytt i september om jag hittar en lägenhet,
Har sökt 6 st, blir nog fler snart.
Jobbar för fullt, trivs som fisken i vattnet.
Älsklingen kommer om en vecka, MYS! <3
Katten är sötast ever, nu har jag börjat köpa hem en massa grundutrustning!
Toalettlåda, transportbur, FURminator, leksaker, sytt 2 katt bäddar, 2 kattselar + koppel. Kisen kommer ha det helt underbart med mig, och jag med den. min sötaste Aramis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback