Fredag v.1

Fredag, redan! 
Dagen har varit fullspäckad.
 
Frukost:1 ägg, 1msk keso, 1msk cashewnötter, 1 clementin 
Lunch: 1ägg, 1msk keso, gurka, 3 surimi sticks 
Middag: Taccos med salladsblad
 
Måste bara tipsa om shapeup appen, riktigt bra!
 
 
Träning:
30 min intervaller på löpbandet
15 min cykling
15 min crosstrainer
 
Arm-pass 15 min
Mag-pass 15 min
 
Måste även säga att jag är otroligt duktig med att motstå frestelser. 
Igår var min älsk sugen på pannkakor med nutella, Vi hjälptes åt för att jag inte skulle "smaka" på nutellan, Tack min älskling!
 
Idag gjorde älskling taccos å jag bakade morotskaka som tack!. Bara glasyren kvar.
Inga"FUSK" dagar för mig inte! Detgör absolut inget! Jag ska äta kiwi! :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback