Lördag v.1

Vid 10 tiden idag var vi på plats på fitness festivalen på svenska mässan, det var sjukt mycket folk.
Det var första gången för både mig och E, vi fick med oss en hel del gratis saker. E köpte några produkter till sig själv och jag köpte 4:a aloe vera drycker. 
 
Väl hemma blev det pizza, älsk fick kyckling Pizza gjord på hönökaka och jag körde på spenatbotten pizza med kyckling och grönsaker.
 
Lördagar brukar vara våra "lat" dagar men idag var jag så motiverad och uttråkad här hemma att jag körde ett 50 min hemma pass. Svettigt! Jillian Michaels, No More Trouble Zones. Det kommer ett inlägg med alla övningarna. 
 
 
Sen så är jag ju en rikitg nörd och helt fixerad vid detta med träning vilket faktiskt är jätte kul!
Så jag hittade min största motiivations bild, WOW. hennes kropp är verklingen helt... jaaa.. inga ord.
Jag vill bara påpeka att hennes kropp är inte mitt mål, Jag har ett individuellt mål. 
Men inget är omöjlig! 
 
 
Imon blir det ett gym pass med 30min hög intervall träning och därefter styrka med fokus på ben, rumpa och mage!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback