LCHF- Utvärdering vecka 1

Ja, nu är det exakt en vecka sedan jag började med LCHF. Det har gått otroligt bra och SÖTSUGET är borta. Visst ögonen är alltid sugna när de ser någon bakelse eller något annat gott. MEN, då får jag fråga mig själv om jag verkligen är sugen innerstinne. Icke.

Hungern har inte varit något problem, jag har ätit 3 huvudmål om dagen och ibland 1 mellanmål.
Träning, det har blivit mycket inlines åkning denna veckan. Har kört långa och intensiva pass, mycket intervaller.
Har kört ca 3 lättare styrke pass med övningar och hantlar, det känns i kroppen.

Viktminskning: - 3.9kg (troligtvis mycket vätska)
Midja 1 "navel" : - 4cm
Midja 2 "nedre midja/ höft" : - 4cm
Rumpa : -2cm
"snart är jag där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback