Latmask.

Vanligvis åker jag till gymmet innan skolan, tränar eller låser in min väska för att sedan återkomma efter skolan.
Imorse blev det inget av det. Så påvägen hem från seminariet får jag en känsla, latmask känslan. Jag orkar inte träna idag. Har träningsvärk i kroppen och känner mig allmänt seg är mina argument.HAHA.
 
På vägen hem går jag förbi Willys å får mig en tanke om att jag är sugen på något chokladit, jag ville gå in å köpa något gott å äta. Men sedan stoppar jag mig själv å säger SKÄRP DIG. 
 
Jag går förbi snabbt som attan. Kommer hem, möter hunden i dörren å känner näää jag vill absolut inte gå till gymmet å träna jag vill va hemma å mysa med vovven. Men återigen avbryter jag mig själv å säger NEJ, nu går du ut med vovven å sen packar du träningsväskan å drar till gymmet. Vilket jag faktiskt gjorde.
 
På gymmet orkade jag inte löpa så det blev 15% uppförsbacke i 55min. Sedan ett ordentligt magpass på 25 min. 
UNDERBART.  Kände mig stolt efter detta.  Träning på träningsvärk är inte det skönaste men man är nöjd efter. 
 
Frukosten bestod av 1 stekt ägg å 2 stekta falukorvskivor
Lunchen blev gårdagens spenatsoppa med 2 kokta ägg
Middagen blev en halv aubergini fylld med köttfärs och grönsaker. 
 
Frukosten imorse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback