Vikten,

Viktmässigt så har det inte blivit så mycket viktminskning de senaste veckorna. Konstigt nog.
Jag har tränat som ett djur, 5 dagar i veckan. Inget händer. Min kropp har nått sin gräns.
 
Nu blir det drastiska förändringar där mitt matintag måste regleras och kontrolleras. 
Från och med idag och 30 dagar framåt, förutom 1 dag, då älsklingen fyller år. blir det SÖT-FÖRBUD.
Jag ska inte! Socker är så onödigt och gör ingen nytta alls i min kropp.
 
Maten kmr att bestå av : 
PROTEIN- ( fisk, köttfärs och kyckling)
SALLAD och kolhydrater i form av (grönsaker och frukt, och finn crips)
& Småportioner
 
Nu är det slut på det roliga, nu är det dags att ta tag i hårdhandskarna. 
10 kg på 10 veckor. SKA BORT. 
 
Jag ska verkligen försöka att blogga så mycket som möjligt om hur det går.
 
 
Min vikt idag: 74 kg
Min vikt den 30 december ska vara : mellan 62- 64 kg. 
 
Midja över navel: 79cm
Midja under navel: 108 cm
Rumpa: 105 cm
H. lår : 60 cm
 
JAG KAN OCH SKA NÅ MITT MÅL. PUNKT SLUT!

Kommentarer
Emina säger:

börja bygg lite muskler, för muskler väger mindre än fett och muskler gör så du förbränner fett snabbare.
Att kombinera styrketräning och cardio är den bästa lösningen, till en början lär du nog gå upp i vikt men du kommer minska i fettmassa, så du kommer se smalare ut.

Väg dig inte så ofta heller, en gång i veckan/månaden är bättre. Då vågen inte stämmer alls. Det är i spegeln du ska titta på dig själv inte på vågen hur mycket du väger. :-)

När jag kommer tillbaka till Sverige ska jag börja satsa stenhårt på träningen jag med. ^^

Btw, jättesöt hund ni har, själv funderat på en mopps, men vet ännu inte då jag vet inte hur mycket tid man måste lägga på hunden/dag.


Lycka till med träning och hoppas du når ditt mål! :-)

2012-10-14 | 13:40:15
Bloggadress: http://eminas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback