UPDATE!

Har haft en dålig tränings och mat vecka (förra veckan). Börjar månaden med att make a list för mig sj, men även för inspiration och motivation för andra.  

Träning
6 pass i veckan.
3 dagar träning / 1 dag vila / 3 dagar träning 1 dag vila.Känner att detta passar bäst för mitt knä.

Vissa dagar kommer jag att köra pass och andra kör jag egen träning på gymmet. 

Styrka och kondition PASS - Bodypump och spinning

GYM - löpträning med intervaller på löpbandet (ökar till 30-60min)

-Styrka med/utan maskiner med fokus 

-ben/rumpa
-armar
-mage

NYTT!

  • Inlines åkning så fort vägarna blivit sopade!
  • Långa pw, med Rocky i skogen.
Mat/kost

Jag är bra på detta med kost men när man har en pojkvänn som äter för att öka i vikt och muskelmassa så kan det finnas dagar och gånger då man också faller för suget, med då är det bara att tänka imorgon är en ny dag. Bara det inte blir så dag efter dag efter dag. 

Detta vill jag bli bättre på! 

  • Jag ska blir bättre på att motstå frestelser 
  • Jag ska börja äta mer regelbundet
  • Varje söndag ska jag laga mat för den kommande veckan.
  • Sluta fokusera på maten och se den som energi ej som njutning!
 
Nu är det bara att satsa allt man har och lite till!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback