Liten lägenhet "svart vitt"


Här har vi det stora hyreshuset., hyran ligger omkring 1200 sims kr för hyran.. och räkningarna ligger på en 200 sims kr var 3 dag.



Lägenheten:
Hallen är stor och rymlig, Stort vardagsrum/kök 1 sovrum där det knappt får plats en säng.
Och Toan så klart som är ganska okej.

 


Hallen: när man kommer in i hallen så finns det ett databord på vänster sida, längre fram i hallen finns den en en liten fåtölj med en stor svart lampa hängandes i taket. Den gröna väggen är till för att göra rummet lite mysigare, och även det är en detalj i själva inredningen.

 

Vardagsrummet:  Det jag mest tänkte på när jag gjorde Vardagsummet var att det skulle funka. Att  man kunde gå runt i det utan att slå in i saker och reslutatet blev lysande. För att få fram den där ungkarls känslan. så använde jag mycket grund färger.. och mörka färger. Jag ville inte att det skulle vara mycket saker. för Killar gillar inte det. Utan det ska vara öppna ytor. Jag försökte och Vardagsrummets tema blev svart/grrått/vitt. De detaljer jag hade med här var Tidningarna och cd skivorna på soff bordet som skapade den där ungkarls känslan. Matsals hörnan försökte jag skapa enkel och smidig.





Sovrummet /Toan:  Enkelt och rent. Ljusa färger med lite Mörka detaljer som tex lampan.


 

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vad kul med en till simsblogg! :)

Kram

2009-01-12 @ 17:13:23
URL: http://simsnorden.blogg.se/
Postat av: sarah

ja precis! :) va fint det var du hade gjort! Puss

2009-01-13 @ 07:02:20
URL: http://mirzasalskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0