Söndaag

Go morron människor :)
här sitter jag och äter lussekatter, så himmla gott!
Det var väldigt längesen man väcktes av solen, vilket faktiskt hände ida.
Skön könsla jag vill ha sommar snart. ..eller riktig snö! Igår så la jag lite brun utaqn sol kräm i ansiktet och blev typ sådär orange, kul att den funkar men fan... såg jätte smutsig ut., ushh...¨

Idag så ska jag träna på friskiss tror jag :D måste kolla in öppteiderna.
Juste, biljetterna är beställda ifrån Alvesta till karlskrona den 2 januari, så nu blire mitt allra första nyår i Alvesta, längtar !
 är det någon som vet när studiebidraget kommer?
Måste köpa skor å accessoarer, de köper jag nog i växjö, åker dit den 27 :)



Kommentarer
sutka :) säger:

Ehhhhhh! jebote! ska du inte fira nyår med mig, buuhuu :(

2008-12-21 | 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback