JÄVLABUSSCHAUFFÖR

Jag är så jävla förbannad!  var ännu argare imorse, idag var det en riktig skit morgon.Men jag börjar berätta om igår...

Igår så var jag och boxlade på idrottslektionen med klassen, som vanligt så sög jag, men men de va skit kul ändå...HAHA, Jag,Sedina & Malin hade fått värsta uppvärmningen då vi hade gått till bowlinghallen, så kloka som vi är så gick vi en omväg, vi gick runt hela stan istället för att gå tvärs över, men  ässh, dit jag vill komma var då jag och sedina skulle ta bussen hem, Vi är vid övergångstället och där står bussen och väntar, Så vi springer den va kanske 5-6 meter ifrån oss.. och precis då vi är framme och chauffören ser oss, och jag knackar på rutan så ÅKER den iväg, FATTA VAD SUR JAG VAR! vi fick gå ända in till stan sen för att ta bussen. Den andra saken var att i morse så skulle vi ha en prova på dag på Rosenholm där vi skulle testa olika sporter, Vi skulle samlas 08.40 så jag tänkte perfekt jag tar den där bussen som går 08.27, och jag började gå hemmifrån runt 20 över och precis då jag klev utanför dörren så Började det ös regna , och jag som  är så lat orkar inte ta fram nycklarna för att ta ett paraply så jag börjar gå, jag är snabbt framme vid busshållsplatsen och där står jag och våäntar på att bussen ska komma när som helst. men det gör den inte, de går 5 minuter sen 5 minuter till och 5 minuter till och till slut kommer den, MEN DÅ KÖR BUSSJÄVELN FÖRBI MIG! fattta att jag var sur så jag börjar skrika som fan, hahaha....Jag vänder mig om och börjar gå hemåt.. men då får jag sms av sedina där det står att nästa ´buss går 45, skit bra tänkte jag för klockan var prick 45 och, då ser jag bussen och sätter mig på den, och åker iväg.
FATTTAR NI ATT JAG BLEV JÄVLIGT SUR! TRODDE JAG SKULLE SKADA NÅGON DÅ... och det blev inte bättre för de, för när jag kom fram så dog min mobil! LYCKAD MORRON VA? noooooooooooot!
Nu har jag lärt mig att jag inte ska skratta när jag själv sitter i bussen och chauffören kör förbi någon. Vilket jag gjort många gånger.haha!


Nu ska jag iväg och ta bussen 3 hållplatser för att träffa och ha det kul med nårra barn/ungdomar .Jag är med i en verksamhet som heter Junis och vi har olika aktiviteter med barn så att dom ska komma bort från gatorna bland annat.
Efter det ska jag nog träna :)

/Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback