Måndag

hallo läsare,
Här sitter jag helt trött näst intill död, simmat nästan 30 längder på 20 minuter fyfan vad harsh..
Skola idag som vanilgt, sista lektionen blev som sagt simmning, skit kul och jag måste bara berätta vad som hände ida på morronen,

AA  då jag satt på bussen till skolan mötte på Josse i bussen osså och så började jag tänka på Sedina som skulle ha prov imorse, i matte, så jag tog upp telefonen å ringde för att se hur de hade gått, Det är en NYVAKEN SEDINA som svarar! snackaaaaa om jag fick flipp.. HAHA, hon missade hela matteprovet, och hon verkade osså drömt om att vi skulle va i simhallen på morronen, aaa nii, så gåre till när man sitter å snackar i telefon till 6 på morronen, ajjabajja Sedina hahaha

Köpte 2 par stövlar för en vecka sen, did'nt really like one of them så nu ska jag iväg å lämmna tbx dom Kanske byta till några andra, får väll se :)

Nu va även tabletterna beställda! wiie =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback